Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Albert Heijn

KNVB en Albert Heijn hebben een intensieve samenwerking. Albert Heijn was al domeinpartner van de OranjeLeeuwinnen, de OranjeFans en programma FIT, maar sinds 1 maart 2020 is de supermarktketen Partner van het Voetbal, waarmee Albert Heijn het gehele Nederlandse voetbal omarmt. Voetbal brengt ons samen en verder.

Supporter van voetballend Nederland

Albert Heijn staat midden in de samenleving. Als supporter van voetballend Nederland maakt Albert Heijn zich hard voor een gezonde, sportieve en sterke toekomst voor iedereen. De samenwerking met de KNVB draagt voor Albert Heijn bij aan een mooie verbinding met de maatschappij, met jong en oud. Bovendien inspireert Albert Heijn Nederland op het gebied van gezondheid, voeding en bewegen. En met spaaracties waar heel Nederland enthousiast van wordt zoals de Albert Heijn Voetbalplaatjes.  Daarnaast biedt Albert Heijn jongens en meisjes de kans om als Albert Heijn ballenjongens- en meisjes bij de thuiswedstrijden van de Oranje mannen de dag van hun leven te hebben.

Albert Heijn biedt jongens en meisjes de kans om als Albert Heijn ballenjongens- en meisjes bij de thuiswedstrijden van de Oranje mannen aanwezig te zijn.

Gezond eten

Albert Heijn wil ook inspireren met activiteiten die het dagelijks leven van miljoenen voetballiefhebbers elke keer weer een beetje beter maken, op het gebied van gezondheid, voeding en bewegen. Zo zijn de KNVB en Albert Heijn een gezamenlijk proefproject gestart waarbij een aantal gekozen modelkantines worden voorzien van een lekker en gezond aanbod. Gezonder eten en leven is één van de belangrijkste speerpunten van Albert Heijn. Albert Heijn vult elke dag ruim vijf miljoen borden en wil dat er iedere dag beter eten op deze borden ligt. Elke klant bepaalt zelf wat ‘beter eten’ voor hem of haar betekent. Als het aan Albert Heijn ligt, gaat het over verser, gezonder en gevarieerder eten. En natuurlijk gewoon lekker.

Albert Heijn Albert Heijn Bezoek de website van AH.

Daarnaast besteedt Albert Heijn veel aandacht aan consumentenvoorlichting (onder andere met de Suikerwijzer in alle winkels en Mijn Voedingswaarden) op en samenwerkingsverbanden om een gezonde leefstijl te promoten (onder andere met het Voedingscentrum en Jongeren op Gezond Gewicht).

Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn en Jean Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB. — Foto: Albert Heijn