Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Pure Energie Eredivisie Vrouwen
Het officiële kanaal van de Pure Energie Eredivisie Vrouwen met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Futsal Euro 2022
De officiële toernooipagina voor het EK Futsal 2022.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Als het Nederlands elftal speelt, zitten miljoenen mensen aan de buis gekluisterd. Tijdens een EK of WK loopt de Oranjekoorts in Nederland helemaal hoog op. Partners die zich aan de grootste sportbond van Nederland hebben verbonden, komen in contact met de ruim 8 miljoen Oranjefans.
De KNVB-partners bereiken eveneens de bijna 1,2 miljoen georganiseerde voetballers bij zo’n 3.300 voetbalverenigingen. Voeg hierbij nog de voetballers die geen lid zijn bij een club, maar wel deelnemen aan KNVB-activiteiten als straat- en schoolvoetbal.
De diversiteit aan doelgroepen – van pupillen tot 45-plussers en van straatvoetballers tot voetballende meisjes en vrouwen – maakt ons een interessante partner.
De KNVB heeft momenteel vijf Partners van het Voetbal: ING, Nike, Nederlandse Loterij, KPN en Albert Heijn. Stuk voor stuk krachtige A-merken die voor kwaliteit staan – net als de KNVB.
Voor deze partners doet de KNVB méér dan alleen zorgen voor bordreclame, toegangskaarten en hospitality. Zij krijgen brede pakketten en vooral ook maatwerk. Elke partner heeft nu eenmaal zijn eigen wensen en belangen.
Samen met de partners voert de KNVB uiteenlopende consumenten-activeringsprogramma’s uit, zoals campagnes, clinics, opleidingen en acties voor fans.
ING
Lees hier meer over de samenwerking met ING.
Nike
Lees hier meer over de samenwerking met Nike.
Nederlandse Loterij
Lees hier meer over de samenwerking met de Nederlandse Loterij.
KPN
Lees hier meer over de samenwerking met KPN.
Albert Heijn
Lees hier meer over de samenwerking met Albert Heijn.