Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Eurojackpot Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Sinds 1995 is Amstel de trotse hoofdsponsor van de KNVB beker. Tevens is het biermerk onze partner op het gebied van het amateurvoetbal. Daarbij richt Amstel zich op alle amateurvoetbalverenigingen van Nederland.
Ter ondersteuning van deze verenigingen heeft Amstel de 3e Helft ontwikkeld. Dit programma biedt de verenigingen een breed scala aan mogelijkheden en oplossingen.
Daarnaast heeft Amstel in 2009 Teamlink gelanceerd, dé online tool voor amateurvoetballers. Hiermee kunnen spelers uit het amateurvoetbal op een leuke en interactieve manier alles voor hun team regelen, bijvoorbeeld wie er moet rijden of de wasbeurt heeft.
Teamlink maakt bovendien gebruik van de officiële standen en gegevens van de KNVB, zodat je ook het programma, de uitslagen en de standen eenvoudig kunt bekijken en verwerken.
Teamlink is dé online tool voor amateurvoetballers.
In 1870 werd in Amsterdam de brouwerij gebouwd die zou uitgroeien tot de wereldwijd bekende Amstel Brouwerij. In 1968 werd deze overgenomen door Heineken, waarbij het bier en de identiteit van Amstel behouden zijn. Sterker nog, in de loop der jaren hebben beide merken een geheel eigen strategie ontwikkeld, zodat ze verschillende doelgroepen bereiken.
Amstel bier is vandaag de dag verkrijgbaar in zeventig landen over de hele wereld, van Kazachstan tot Zuid-Afrika en van de Verenigde Staten tot Thailand.
Er zijn vele manieren waarop jij ook mee kan doen. Niet alleen als speler, maar ook als coach, scheidsrechter, bestuurder of als andere vrijwilliger.