Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Hoe gaan we dit doen?

Verenigingen hebben de mogelijkheid actieve ondersteuning te krijgen door de KNVB, in de vorm van online ondersteuning of door de inzet van een KNVB projectmedewerker. Deze exacte invulling kan verschillen, op basis van wat de vereniging wenst te bereiken met de ondersteuning door de KNVB.

Alle amateurverenigingen (met jeugd) mogen deze ondersteuning aanvragen. Wanneer een vereniging zich aanmeldt voor ondersteuning, gaan we het volgende traject met de vereniging in, om te komen tot een specifieke ondersteuning.

1. Na aanmelding ontvangen de vereniging een (online) vragenlijst die zij gaan invullen met diverse betrokkenen binnen de vereniging.

2. Na ontvangst van de vragenlijst, wordt er een intakegesprek met een KNVB-medewerker ingepland. Afhankelijk van de mogelijkheden gebeurt dit bij de vereniging of eventueel via Teams.

3. Op basis van het intakegesprek wordt de ondersteuning ingevuld. Wanneer een projectmedewerker de vereniging actief gaat ondersteunen, zal deze maximaal 4 keer bij de vereniging langskomen. Een andere optie is dat de vereniging aansluit bij bestaand aanbod van de KNVB, zoals het Welkomstprogramma.

4. De ondersteuning wordt in gang gezet.

5. Na afloop vindt er een evaluatie plaats, waarbij er ook gekeken wordt naar acties voor de toekomst.

Doel van de ondersteuning is dat de vereniging, na onze ondersteuning, zelfstandig verder kan met het aanbod voor deze belangrijke doelgroep. Uiteraard blijft de KNVB daarna beschikbaar voor vragen.

Verenigingsondersteuning Verenigingsondersteuning Vragen of aanmelden voor ondersteuning, klik hier.