Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

KNVB-partners pakken uit in de aanloop naar het EK

KNVB Media
KNVB Media
8 juni, 11:45

Frenkie de Jong, Steven Bergwijn en Steven Berghuis schitteren in de campagne van KPN. - Foto: KPN

Met EURO2020 voor de deur, pakken de partners van de KNVB flink uit. De komende weken zijn hun media-uitingen in verschillende variaties te zien op de televisie, social media, in de straten en in de winkels. Een overzicht.

ING

Al 25 jaar ondersteunt ING het hele Nederlandse voetbal. In de commercial komen beelden terug van 25 jaar Oranje mannen en vrouwen, amateurvoetbal, vrouwenvoetbal en G-voetbal. Elk doel is even belangrijk!

KPN

Het netwerk van Oranje! In de campagne van KPN zijn onder andere Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt en Steven Berghuis te zien. Ondanks dat Steven Bergwijn is afgevallen, behoort hij nog steeds tot het netwerk van Oranje. Want als we het samen beleven, kunnen we niet meer verliezen.

Albert Heijn

Bij Albert Heijn kun je Hollandicons-plakkers en stickers scoren. In de campagne komen onder andere Memphis Depay, Georginio Wijnaldum, Donny van de Beek en Daley Blind in actie met beplakte lichamen. In de commercial geeft Ilse, de supermarktmanager, een peptalk aan heel Nederland. Alles voor Oranje!

Staatsloterij

In de campagne van de Staatsloterij laten onder anderen Marco van Basten en Wim Kieft zien hoe je een EK kunt winnen. Maar ook hoe je de winst moet vieren.  Want deze zomer kan het gebeuren…

TOTO

TOTO heeft een nieuwe Koning TOTO. Dit jaar voorspel je het EK met Wesley Sneijder. Met een happy hardcore EK-track onder leiding van Mental Theo en Charly Lownoise hakt Wesley er soepel op los om Nederland klaar te stomen op het EK.

Coca-Cola

Open that oooh! feeling. Coca-Cola draait Nederland warm met de Coca-Cola kick shuffle, volledig in Oranje sferen.  

Heineken

Voor de Oranjezomer heeft Heineken een Holland Heineken Hemd ontwikkeld waarin alle grote (sport)evenementen zijn vertegenwoordigd.

Volkswagen

Volkswagen is naast partner van de KNVB ook UEFA-partner. Volkswagen heeft in april al afgetrapt met de zoektocht naar de Volkswagen EK wedstrijdbaljongen/-meisje van Oranje.

Gillette

Dit jaar juich je in stijl met het Gillette van Oranje. Deze campagne is afgetrapt met een 2.400 m2 pitch painting van vier Oranjespelers in het Olympisch Stadion, waarbij het eerste gilet werd overhandigd.

AD

AD is op zoek gegaan naar het mooiste shirt van Nederland. Achter ieder shirt schuilt een verhaal. Voor voetballers, maar zeker ook voor de fans. Het EK ’88 shirt heeft deze verkiezing gewonnen.

Het Nederlands elftal-shirt van 1988 werd door AD-lezers gekozen tot de mooiste Oranje-outfit ooit.

Gerelateerd nieuws

Laatste artikelen