Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
De KNVB heeft met de campagne 'Ga voetballen als Oranje' een UEFA GROW Award gewonnen in de categorie communicatiecampagnes. De jury besloot hiertoe vanwege het duidelijke doel van de campagne en was onder de indruk van de manier waarop de doelgroep bereikt werd met behulp van een bekende artiest.
Ga voetballen als Oranje Lees hier meer over de campagne 'Ga voetballen als Oranje'
Vanwege de coronapandemie waren er minder pupillen (4 tot en met 12 jaar) dan normaal die zich aangemeld hadden bij een voetbalvereniging. De campagne ‘Ga voetballen als Oranje’ was erop gericht om weer meer kinderen aan het voetballen te krijgen. Het nummer ‘Limonade’ werd door Snelle geschreven toen hij langs de lijn geïnspireerd raakte door het voetballen van zijn jongere broertjes. Het is een ode aan het amateurvoetbal en laat in de videoclip kleine jongens en meisjes zien die dromen over voetballen als hun helden van Oranje.
De UEFA GROW Awards worden om de twee jaar uitgereikt om initiatieven en successen van de 55 leden van de Europese voetbalbond te belonen en te stimuleren. De KNVB was ook genomineerd in de categorie fan engagement. De campagne 'WeTheWave' haalde de shortlist, maar viel uiteindelijk niet in de prijzen. In totaal waren er meer dan 150 deelnemers vanuit verschillende bonden die meedongen om de prijzen.