Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Hét platform voor amateurvoetballend Nederland.
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
Voor de teams van morgen.
De officiële webshop van de KNVB.
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Het officiële kanaal van de Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
De officiële toernooipagina voor het EK Futsal 2022.
De digitale leeromgeving van de KNVB
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
De vraag 'Hoe kunnen we voetbal vooruit helpen in coronatijd?' leverde 329 ideeën uit 38 landen op. - Foto: KNVB Media
Hoe kunnen we met innovaties het voetbal vooruit helpen in de coronatijd? Deze vraag stelde het Football Innovation Platform (dat bestaat uit o.a. KNVB, UEFA, City Football Group, Johan Cruijff ArenA en Ajax) aan alle vooruitstrevende bedrijven wereldwijd. Deze challenge getiteld ‘Reimagine Football’ leverde 329 inzendingen uit 38 verschillende landen op. Vandaag werden na een pitch de winnaars per thema bekendgemaakt.
Alle inzendingen zijn namelijk verdeeld over vier thema’s: de fans thuis, stadionoperatie, stadionbezoekers en amateurvoetbal. Door een groep van experts van de initiatiefnemers zijn uiteindelijk 27 oplossingen geselecteerd die in een online event hun product mochten pitchen aan de internationale voetbalgemeenschap. Door een jury met daarin o.a. Gijs de Jong (secretaris-generaal KNVB), Jean Paul Decossaux (commercieel directeur KNVB), Henk van Raan (Chief Innovation Officer Johan Cruijff ArenA), Nuria Tarré (Chief Marketing Officer van City Football Group) en Andrea Traverso (Director financial sustainability and research) en Menno Geelen (commercieel directeur van Ajax) werden de vier winnaars geselecteerd.
De partijen uit het Football Innovation platform benutten de komende periode om gezamenlijk met de 27 geselecteerde finalisten verder te onderzoeken hoe de oplossingen kunnen worden toegepast in de praktijk in het stadion, mediacontent of de amateurvelden.
Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.