Unilever

De KNVB en Unilever bundelen vanaf 2019 de krachten om de indrukwekkende ontwikkeling die het Nederlandse vrouwenvoetbal de afgelopen jaren heeft doorgemaakt vast te houden en uit te breiden. De bekende merken Calvé en Andrélon hebben zich daarvoor als partner verbonden aan de OranjeLeeuwinnen in hun jacht op nieuwe successen.

Dromen

De samenwerking tussen de KNVB en Calvé is afgetrapt met een zoektocht naar ballenmeiden en -jongens voor de oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen. Veel jonge voetballertjes dromen van een positie in het Nederlands elftal. Zij kregen nu de kans om de belangrijke taak van ballenmeid of -jongen uit te voeren en de OranjeLeeuwinnen van dichtbij mee te maken. 

Calvé pindakaas; wie is niet groot mee geworden?

Stralen

Naast Calvé is ook Andrélon een sterk oer-Hollandse merk, dat zich verbonden voelt met het enthousiasme en de kracht van de OranjeLeeuwinnen. "Deze diverse groep vrouwen weet als geen ander hoe teamspirit, elkaar onderling ondersteunen en samen succes vieren je echt laten stralen", zegt Marketing director Joanny Lijbers. "Vrouwen moeten zich kunnen laten zien zoals zij dat zelf willen, zonder oordeel of sociale druk van anderen. Daar staat Andrélon voor.” 

'Deze diverse groep vrouwen weet als geen ander hoe teamspirit, elkaar onderling ondersteunen en samen succes vieren je echt laten stralen.' 

Voor het voor Nederland zo succesvol verlopen WK 2019 bracht het bekende haarverzorgingsmerk een Limited Edition Sport Care & Fresh shampoo en conditioner uit, speciaal ontwikkeld voor sporters. 


Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.