Gillette

Gillette en de KNVB hebben een langdurige overeenkomst binnen het KNVB-fandomein. Met de samenwerking willen beide partijen voetbalfans door het hele land dichterbij het Nederlands elftal brengen en verbindt Gillette zich aan de top van het Nederlandse voetbal.

Binnen het fandomein wil de KNVB met een netwerk van partners vernieuwde programma’s en evenementen starten, om zo een sterke verbinding te behouden met haar voetbalfans en hen op allerlei manieren te binden en verrassen. De samenwerking met Gillette wordt afgetrapt met de lancering van het platform Gillette Scout van Oranje waarin fans hun favoriete selectie kunnen samenstellen en kunnen doorgeven aan bondscoach Ronald Koeman.

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: “De KNVB heeft de ambitie om Oranjefans en het Nederlands elftal dichtbij elkaar te brengen en te houden. In samenwerking met partners kunnen we naast de activiteiten die KNVB onderneemt een extra boost aan die doelstelling geven. Met het partnership met Gillette hebben we een ontzettend mooie manier gevonden om dichtbij Oranje te komen.


Terug naar boven