Klachtenregeling KNVB

Wij werken elke dag met inzet en betrokken aan de ontwikkeling van het voetbal. Toch kan het voorkomen dat een club of een lid niet tevreden is over onze dienstverlening.

De KNVB onderschrijft de beginselen van goed sportbestuur. Wij hechten veel waarde aan zorgvuldigheid daar waar het de afwikkeling van klachten betreft. Dit in het belang van de klager én in het belang van de KNVB.

Daarom is een klachtenprocedure opgesteld voor situaties waarin leden ontevreden zijn over het handelen van een afdeling en/of een persoon die werkzaamheden verricht voor en onder verantwoordelijkheid van de KNVB.

Voor meer informatie verwijzen we naar de klachtenprocedure. Klachten in het kader van de klachtenregeling kunnen per mail worden gestuurd naar onderstaand e-mailadres.

Klachtenregeling KNVB


Om je bezoek aan onze websites optimaal te laten verlopen, maken wij gebruik van cookies. Cookies om het verkeer over onze sites te analyseren en cookies om (advertentie)inhoud te personaliseren en sociale media content aan te bieden. Natuurlijk vinden wij je privacy belangrijk, daarom kun je deze cookie-instellingen zelf beheren. Hoe wij omgaan met de gegevens die op basis van de geplaatste cookies verkregen zijn, leggen wij uit in onze cookie- en privacyverklaring.