Amstel

Sinds 1995 is Amstel de trotse hoofdsponsor van de KNVB beker. Tevens is het biermerk partner van de KNVB op het gebied van het amateurvoetbal. Daarbij richt Amstel zich op alle amateurvoetbalverenigingen van Nederland.

Ter ondersteuning van deze verenigingen heeft Amstel de 3e Helft ontwikkeld. Dit programma biedt de verenigingen een breed scala aan mogelijkheden en oplossingen.

Teamlink
Daarnaast heeft Amstel in 2009 Teamlink gelanceerd, dé online tool voor amateurvoetballers. Hiermee kunnen spelers uit het amateurvoetbal op een leuke en interactieve manier alles voor hun team regelen, bijvoorbeeld wie er moet rijden of de wasbeurt heeft.

Teamlink maakt bovendien gebruik van de officiële standen en gegevens van de KNVB, zodat je ook het programma, de uitslagen en de standen eenvoudig kunt bekijken en verwerken.

Sinds 1870
In 1870 werd in Amsterdam de brouwerij gebouwd die zou uitgroeien tot de wereldwijd bekende Amstel Brouwerij. In 1968 werd deze overgenomen door Heineken, waarbij het bier en de identiteit van Amstel behouden zijn. Sterker nog, in de loop der jaren hebben beide merken een geheel eigen strategie ontwikkeld, zodat ze verschillende doelgroepen bereiken.

Amstel bier is vandaag de dag verkrijgbaar in zeventig landen over de hele wereld, van Kazakstan tot Zuid-Afrika en van de Verenigde Staten tot Thailand.