Sponsors

Als het Nederlands elftal speelt, zitten miljoenen mensen aan de buis gekluisterd. Tijdens een EK of WK loopt de Oranjekoorts in Nederland helemaal hoog op. Door het sponsoren van de grootste sportbond van Nederland komen bedrijven in contact met de ruim 8 miljoen Oranjefans.

Diverse doelgroepen

De KNVB-sponsors bereiken eveneens de bijna 1,2 miljoen georganiseerde voetballers bij zo’n 3.300 voetbalverenigingen. Voeg hierbij nog de voetballers die geen lid zijn bij een club, maar wel deelnemen aan KNVB-activiteiten als straat- en schoolvoetbal. 

De diversiteit aan doelgroepen – van pupillen tot 45-plussers en van straatvoetballers tot voetballende meisjes en vrouwen – maakt ons een interessante partner.

Krachtige merken

De KNVB heeft momenteel een zevental sponsors: ING, Nike, PwC, Staatsloterij, Heineken, Adecco en Coca-Cola. Stuk voor stuk krachtige A-merken die voor kwaliteit staan – net als de KNVB. 

Voor deze sponsors doet de KNVB méér dan alleen zorgen voor bordreclame, toegangskaarten en hospitality. De sponsors krijgen brede pakketten en vooral ook maatwerk. Elke sponsor heeft nu eenmaal zijn eigen wensen en belangen.

In actie!

Samen met de sponsoren voert de KNVB uiteenlopende consumenten-activeringsprogramma’s uit, zoals campagnes, clinics, opleidingen en acties voor fans.

INGLees hier meer over de samenwerking met ING.

NikeLees hier meer over de samenwerking met Nike.

PwCLees hier meer over de samenwerking met PwC.

StaatsloterijLees hier meer over de samenwerking met de Staatsloterij.

HeinekenLees hier meer over de samenwerking met Heineken.

AdeccoLees hier meer over de samenwerking met Adecco.

Coca-ColaLees hier meer over de samenwerking met Coca-Cola.

Terug naar boven