Nieuwe huisstijl en website FBO

UITGEGEVEN: donderdag, 1 maart 2012 17:58 LAATST GEWIJZIGD: donderdag, 1 maart 2012 17:58

De FBO voert per 1 maart 2012 een door Veronica litho ontworpen nieuwe huisstijl. Het ontwerp onderstreept het jonge dynamische karakter van de organisatie, die sinds jaren is uitgegroeid van een kennisinstituut tot werkgeversorganisatie die de belangen behartigt van alle 36 betaaldvoetbalorganisaties in Nederland.

Serge Rossmeisl, directeur van de Federatie van Betaald voetbal Organisaties, is blij met het ontwerp van Veronica Litho: ,,In het beeldmerk komt tot uitdrukking waar wij ons dagelijks mee bezig houden: 'voetbal'. Ook de moderne manier van werken en de dynamiek herken ik erin. Onze organisatie bestaat uit een jong team dat met een zakelijke gemotiveerde instelling opereert. Zowel Eerste Divisieclubs als Eredivisieclubs weten de weg naar onze producten en diensten te vinden, die uiteenlopen van directe ondersteuning en advisering tot brochures, modellen en praktische online tools. We hebben bewust gekozen voor blauw, weliswaar een andere kleur blauw dan ons vorige logo. Daar waar de meeste voetbalgerelateerde organisaties kiezen voor groen, willen wij ons onderscheiden."



STUUR DE LINK VAN DIT ARTIKEL NAAR: